keskiviikko 1. lokakuuta 2008

Vuosi kulunut, welcome autumn

Noin vuosi sitten aloitin tämän blogin pitämisen ja tästä on tullut ihan mukava harrastus. Välillä olen erittäinen aktiivinen kirjoittajaja ja sitten on taasen niitä kausia jolloin ei viitsi. Hyvä näin. Lähtökohtanani oli selventää ajatuksiani äidinkielelläni. Olen saanut kontaktin takaisin Suomen kieleen. Saksankielistä blogia en sitten jaksanutkaan pitää kuin muutaman kuukauden - tulee puhuttua, luettua ja vaihdettua ajatuksia saksaksi ihan tarpeeksi muutenkin. Tämä blogin pitäminen on auttanut minua löytämään myös uudestaan valokuvauksen. Kamera tai kamerakänny kulkee mukanani päivittäin.

Syksy on minulle mieluisin vuodenaika. Olin viime viikonloppuna seminaarissa Salzburgin lähellä. Syksy hieman vielä odottelee itseään, tässä kuva-antia: tietenkin metsää (vielä vihreää), kuivunutta maissia, omenien metamorfoosia, rypsipeltoa. Pidän valon ja varjojen leikistä.





2 kommenttia:

maria kirjoitti...

Onnittelut 1. vuodesta! Tämä on upea harrastus jossa saa vielä pään selväksi (juomattakin ;-)...
Lisäksi hienoja kuvia.

Paula kirjoitti...

Kiitän ja kummarran. Olet ahkerin lukijani ja kommentaattorini.