tiistai 23. helmikuuta 2010

Taas elävien kirjoissa

Viime viikon olin yksinhuoltaja. Mies oli työmatkalla jenkeissä. Viikko meni oikeastaan ihan kivasti. Minulla oli kahtena iltana menoa ja lapset tulivat hyvin toimeen kotona ilman äitiäkin. Ovat jo sen verran isoja. Hieman mieltä nakersi, että olen huono äiti ja tämä minun sisäinen suteni nakersi voimiani. Torstaina olin jo flunssan kourissa ja kun mies palasi lauantaina jenkeistä jetlagin kera oli kotona odottamassa kaksi innostunutta lasta ja flunssainen, aivasteleva, kyynelehtivä minä. Kyynelehtivä, koska silmäni ja nenäni valuivat vettä ja räkää kuin juokseva vesihana. Yritin sekä lauantain että sunnuntain olla reipas. Mutta olin lähinna "Haufen Elend" eli kasa kurjuutta. Maanantaina jäin sairaslomalle kotiin ja tänäänkin olin vielä kotona.
Ah ihanuus. Yksin. Peiton alla ja unta kaaliin. Ja lepo on auttanut. Tänään iltapäivällä koin ihmeparantumisen. Innostuin jopa siivoamaan ja huomenna menen töihin. Ja bloginkin päivitin ....

2 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

Kiva kun voit paremmin :)

maria kirjoitti...

Sillä lailla!
Asiaa!
Ihanaa kun energia taas virtaa kroppaan, ja päässä kaikki ajatukset kirkastuu.