sunnuntai 23. syyskuuta 2007

Takaisin juurille

Kaksi viikkoa sitten "eksyin" kirjakauppaan ostamaan miehelleni yllätyslahjaa (Carlos Ruis Zafon'in kirja ) ja kuinka ollakaan ostin itselleni myös uuden kirjan. Nimittäin TCM:n (Traditional Chinese Medicine) perustuvaan viiden elementin keittokirjan. Luin kirjan alta aikayksikön ja tänään kokkasin perheelle ensimmäisen "kiinalaisen"ateriani - ilman lisäaineita, tai mitään E-jotain tilbehööveriä. Kaikille maistui. Ja ruuan laittaminen oli ihana kokemus.

Jo ennen kuin aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa olin kiinnostunut kiinalaisista perinteistä ja kävin Tai Chi kurssin. Rakkauden, suhteen, lapsen, avioliiton, arjen, toisen lapsen, arjen jälkeen on tullut aika palata niille juurille, jotka antoivat 12 vuotta sitten voimaa minulle.

Lokakuun alussa aloitan taasen Tai Chin. Ja olen onnellinen, että olen rehellinen itseäni kohtaan.

Olen vakuuttunut että näille juurille palaaminen rikastuttaa sekä minun että mieheni ja lasteni elämää, jotka "joutuvat" elämään kanssani ;-)

Ei kommentteja: