sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Elonmerkki

Olen viettänyt intensiivisen viikonlopun seminaarin merkeissä. Kun tunti sitten tulin kotiin oli koti tyhjänä. Huomasin, että se teki minulle hyvää. Kastelin kukat ja yrtit parvekkella. Nautin pyöräilyn jälkeen parvekkeen varjosta. Ulkona 27° C astetta. Korkkasin olutpullon ja hengähdin. Olen kiitollinen itselleni valitsemastani tiestä. Olen onnellinen, että olin seminaarissa. Opin taasen niin paljon uutta. Ei voi olla empaattinen, jos itse tarvitsee empatiaa. Tietenkin sitä voi yrittää, yleensä toinen ihminen kyllä huomaa, jos empatia ei tule sydämesta, jos toinen ei ole läsnä. Olen viime viikkoina tarvinnut paljon empatiaa - WAU ja nyt pikkuhiljaa alkaa helpottamaan. Juhhuu, tätä on syytä juhlia. Tunnen kehossani helpotuksen tunteen.

Ei kommentteja: