tiistai 26. toukokuuta 2009

Helteitä, arkea, ja lomien suunnittelua

Minulta meinää hajota tämä kone käsiin. Grafiikkakortti vetelee viimeisiään ja Delliltä tilaamani uusi kortti ei ole vielä saapunut. Välillä kuvaruudusta näkee enemmän ja välillä vähemmän. Olen ollut hyvin säästeliäästi kotona koneella, jottei kokonaan pamahda. Siksi olen pitänyt taasen tästä bloggailusta (ja naamakirjastakin) taukoa - jälleen kerran. Olen viettänyt niin kutsuttua laatuaikaa reaalimaailmassa ;-)

Täällä Wienissä on ollut viime päivinä armoton helle, tänäänkin mittari näyttää varjossa +31° C.

Tytär loikoilee parvekkeella, poika lähti pelaamaan jalkapalloa. Minä vetäydyn ihan mielelläni ja kiltisti viileän asunnon suojaan. Iltasella voin taasen lähteä ulos. Ehkä terassille oluelle, mutta katsotaan nyt.

Pidin vapaita pois ja viime viikko menikin sitten taasen töitä ja ylitöitä tehdessä. Jotenkin työt eivät sillä vähene, että on työpaikalta poissa. Huomaan yhä enemmän ajattelevani tulevia lomia. Minulla on kesällä kolme viikkoa lomaa. Lapsilla on kymmenen viikkoa kesälomaa. Miehellä myös vain 3 viikkoa kesälomaa, joten voitte arvata, että sumplimista on ollut, jotta saadaan kesä "hoidettua". Yhteistä koko perheen lomaa on vain viikko, lähdemme Korsikaan. Päätös tehtiin tänään miehen kanssa aika spontaanisti. Mukavaa. Tiedossa on myös yksi viikko lomaa kahdestaan miehen kanssa golfaten. Olen täysi aloittelija, väliäkö sillä. Ihan mukavaa kuitenkin harrastaa yhdessä jotain. Tiedossa on myös kaksi viikonloppua Suomessa, mitä luultavimmin Helsingissä. Kiva käydä "kotona", tavata sukulaisia.

Nyt ramasee, taidan mennä kirjan kanssa pitämään tunnin siestaa ennen kuin pölynimuri kutsuu.



Hyvä lepopaikka viinitarhan kupeessa.

Ei kommentteja: