keskiviikko 22. huhtikuuta 2009

Päivitys

On tullut pidettyä ihan luonnollista taukoa blogin päivityksessä. Kevät on ehtinyt pitkälle täällä Wienissä ja aikaa tulee vietettyä enemmän ulkona ja kaikkea muuta tehden kuin istuen päätteen äärellä. Istun koneen ääressä ihan tarpeeksi työni puolesta.
Viikonloppuna olin jälleen pitkästä aikaa NonViolentCommunication seminaarissa ja koin hienon ahaa-elämyksen. Vaikka kuinka haluaisin olla (siis järki sanoo) olla toiselle empaattinen, en voi sitä olla, jos itse olen empatian tarpeessa. Yleensä pukkaa unohtumaan tuon hyväksyminen ja sitten sitä ihmettelee, että miksi minä taasen räjähdin ... Hyvä seminaari, kolmen viikon kuluttua on jatkoa tiedossa.
Eilen tein vihdoinkin kevätsiivouksen. Oli ihan pakko, ihan oman hyvinvoinnin takia ;-) Imuroin, kuurasin, pesin mattoja jne. Korjasin talvivaatteet pois ja hain kellarista kesäkenkiä. Ja kaiken tein ihan mielelläni. Otin vartavasten päivän vapaata töistä, jotta voin tehdä kotitöitä rauhassa. Ja vaikka hullulta kuulostaakin, niin se teki hyvää. Olen ennenkin kirjoittanut tästä, kuinka nautin järjestyksestä. Ennen olin himosiivoja, nykyään taidan ottaa liian rennosti. Ja sitten otan vapaata, ihan itseänikin naurattaa. Tuli ainakin tehtyä kunnolla, kun en tiedä milloin seuraavan kerran ehdin. Huomenna olen kaupungilla, perjantaina vanhempainillassa, viikonloppuna esikoisen synttärit (lahja hankkimatta), maanantaina taiji, tiistaina ehkä ehtisin, keskiviikkona harjoitteluryhmä ja vapunaattona lähdemme Köpikseen koko perhe...
Ja jotten nyt juutu tänne blogistaniin, maksan muutaman laskun ja lähden kirjan ääreen.

Ei kommentteja: