keskiviikko 23. tammikuuta 2008

Tänään

oli niin hemmetin tylsää töissä. Minä ja työkaverini olisimme tarvinneet motivaatioruiskeen tai jotain vastaavaa. Työpäivän kohokohta oli yhteinen lounastauko, jonka vietimme mukavasti jutskaten ja miettien, että mitä muuta kaikkea kivaa voisi tehdä kuin olla töissä. Töitten ohessa tein suomalaisia hesarin nettisivun testejä (uups - kuten huomaatte ei kovin korkea työmoraali ainaskaan tänään). Sain mm. seuraavia tuloksia: kelpaan Suomen kansalaiseksi (jippii), peruskoulun todistuksen keskiarvo 9 (äidinkieli 4 - eli parantamisen varaa on), olen 54% mies ja 46% nainen (sehän tiedettiin kun en edes virtuaalimaailmassa osaa päättää, että olenko Pauli vai Paula), itsetuntoni on OK, huumorintajuni on 84% asteikolla 0% tosikko ja 100% huumorintajuinen. Sitten löysin vielä jostain testin, että jos olisin kouluruoka, niin olisin ...

Jos olisin kouluruoka, olisin

Ideakeittiön kouluruokatesti: olen Tilliliha

Tilliliha
Olen sitkeä rauhallinen sissi.

Tee sinäkin
Ideakeittiön kouluruokatesti



Voi että kuinka mua nauratti.

No päivä voi tästä vain parantua ja niinhän se on. Tänään on saunailta. YES.

Ei kommentteja: