keskiviikko 18. maaliskuuta 2009

Kunnossa taas

Kuopus on taas kunnossa ja huomenna on arki edessä. Hyvä näin. Hänelle meinasi tulla äidin kanssa viimeisinä päivinä aika pitkäksi. Antibiootti tehosi niin hyvin, etä minun piti toppuutella poikaa, ettei lähetä liian kovaa liikkeelle. Tietenkin hänen mielestään kamalan tylsää. Minä taasen ajattelin, että kaksi rauhallista, kuumeetonta päivää on tervehtymiselle vain hyväksi.
Minulle ei tullut aika pitkäksi. Jos en touhunut kuopuksen kanssa, siivosin paikkoja (siis keväisin meillä aivan järkkyä, kissan kanssa karvoja ja pölyä riittää), katselin DVD:tä, kokkasin, suunnittelin ensi viikon Berliinin reissua (Yes!) ja lueskelin. No huomenna minua odottavat viikon duunit. Saa nähdä mitä on jäänyt rästiin muilta minulle. Think positive! Työviikko on lyhyt - vain kaksi päivää. Ja ensi viikkokin on lyhyt - vain neljä päivää.

Ei kommentteja: